Sök till oss!

Du är varmt välkommen att fylla i formuläret nedan för att ansöka till Victoriaskolan (med huvudman Tyska Skolan Göteborg Ek. För.) Du som är skolelev från Ukraina väljer nedan "Elev från Ukraina" när ni fyller i ansökan.

Ansökningsperioden för Förskoleklass 24/25 för barn födda 2018 öppnade kl 9:00 fredag den 15 september 2023 och stänger söndagen den 15 oktober 2023. Besked beräknas lämnas innan mitten av november 2023.

Önskar ni söka en ströplats till åk 1-9 så kan ni göra detta när som helst. Ni blir kontaktade av oss när vi har en plats att erbjuda.

Ansökan har registrerats när ni ser en bekräftelse efter att ni fyllt i och skickat in formuläret. Ni erhåller även en bekräftelse automatiskt per mail.

Vill du läsa Vanliga frågor och svar om ansökan?

Tänk på att fylla i personnummer i rätt format YYYYMMDDXXYY, glöm inte heller klicka i rutan längst ned på sidan att ni godkänner hanteringen av personuppgifter. Saknas svenskt personnummer, ange 1111 som dem fyra sista. Exempelvis 201104041111. Vänligen fyll i båda vårdnadshavarnas uppgifter.